dag 1

Dag 1- En bild på dig och en kort text om mig
Dag 2- En bild på en dröm
Dag 3- Bloggar du läser
Dag 4- En bild på när du var liten
Dag 5- Favorit plagg ur din gaderob
Dag 6- Favorit film
Dag 7- En bild på din favoritsport
Dag 8- Ett land du skulle vilja resa till
Dag 9- Något du skulle vilja göra innan du dör
Dag 10- En bild på dig just nu & en bild för 1-2 år sedan
Dag 1- En bild på dig och en kort text om mig
Dag 2- En bild på en dröm
Dag 3- Bloggar du läser
Dag 4- En bild på när du var liten
Dag 5- Favorit plagg ur din gaderob
Dag 6- Favorit film
Dag 7- En bild på din favoritsport
Dag 8- Ett land du skulle vilja resa till
Dag 9- Något du skulle vilja göra innan du dör
Dag 10- En bild på dig just nu & en bild för 1-2 år sedan
Jag heter då Ella & är 11 år. Rider och spelar handboll, har ridit i 5-6 år.
I min blogg komemr ni få läsa om Foto, vardag och photoshop. Jag äger en canon eos 550d & kit objektiv + ett tamron 70-300mm. På fritiden då jag inte spelar hansdboll eller rider så är jag med kompisar eller fotar.
Är det något ni undrar eller vill ha tips i photoshop så lägg en fråga i frågelådan!

Kommentarer
Postat av: Klara o wilma

Fin blogg, kolla gärna våran och släng in en kommentar :)

2012-02-08 @ 20:20:06
URL: http://siktaalltidhogreenhindret.blogg.se/
Postat av: evelina

Åh , älskar din design :O xD

2012-02-08 @ 20:48:58
URL: http://ewelinaduvet.blogg.se/
Postat av: Jenny

FIn design!:)

2012-02-08 @ 21:07:25
URL: http://jedressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0