visste ni att..?

Jag har knä skydd i handbollen? ;)
Det är för att jag slänger mig och då får jag sår och det gör inte ont i knäna.
Jag är målvakt i handbollen & mest mittnia när jag spelar ute. (När jag spelar ute spelar jag på alla platser typ.)
Min senaste dag är kl 14:20 & tidigaste 13:40?`;)
Jag har tvång att ha mitt rum städat dock är det inte det så ofta .. x)
Jag har träning snart? hihi
Jag har ridit i bara klänning och underkläder?  Det var när jag var i spanien för några år sedan så kunde man rida där!! det var så underbart och min ponny var jätte pigg.
Jag har varit i spanien 5 gånger och 4 av gångerna har öarna/städerna börjat på M.
Mitt favorit ämne i skolan förutom gympa är det matte.
Min hund heter Sally & är 8 år (trorja ..)
Idag har jag bara varit i skolan,gått ut med min hund, pluggat och ätit.
Nu kommer jag inte på några mera :))
Kan inte få mellan rum :oo
söta olle ♥

lite till bilder...

Varit med en kompis nästan hela dan, därför uppdateringen var dålig.
Det tar åratal att ladda upp EN bild jag blir så trött!!
Här komemr iallafall lite bilder ifrån söndagen.
Någon dag kommer det upp ett gäng fail bilder. Eller fail och fail knäppte kortet försent eller för tidigt.

bilder ghs

Lite bilder från söndagen ghs. :))

toppen dagar!

Det har varit två toppen dagar ska ni veta! dock inte här på bloggen uppdateringen har varit väldigt dålig..
Men det kan ni väl förstå? ;)
Nu & framåt kommer det komma mycket bildert ghs + spanien.
wihoooo, men köpte inget på mässan i lördags men idag hittade jag
Ett spö
En kl tröja
3-pack kl ridstrumpor
Blev jätte nöjd men köpen!!
Orkar inte rotera vill att bilderna ska upp på bloggen så fort så möjligt. :))
Igår var GP ponnyn och jag tyckte alla va jätte duktiga.
Men jag skriver mer i morgon för ska kolla på tv nu, hörs!

ego pics


vatten

Några gammla vatten bilder, fotade dom precis när jag fick kameran :)

Olle ♥ Olle ♥ Olle ♥

♥♥♥♥♥♥  OLLE DU ÄR BÄST !!!
Sen lite nyare bilder ifrån förra året :))

Imorgon tagga gbg horse show!!
Ella sover hos mig lördag till söndag :))
Träningen var roligt & helt okej.
Kollar på the voice sverige just nu.
Jaaa update i morgon kommer vara sådär... Ska försöka komma ihåg att blogga ett eller flera inlägg från mobilen :)
Sen kommer ett eller flera inställda (y)
Ha en trevlig kväll! ♥

gött

Hihih, jag har träning sen därför det står gött ;)
Så såg det typ ut när man gick ut från hotellet.
Skolan var helt okej idag och ett stort + är att det är FREDAG :D
Kommer vara på göteborg horse show båda lördag och söndag.
Någon mer som ska dit? :)

ollebolle

Hade söta Olle idag!
Han är en b-ponny för er som inte visste han gillar inte att hoppa men what ever..
Det gick bra vi övade på framdelsvänningar & det gick super.
Lite stel men han blev bara mjukare och mjukare, önskade att få honom nästa vecka med.
Mormor, "låtsas" morfar och min efterlängtade hund kom förut. :D (anledningen till att jag inte bloggade tidigare)
Vi åt sämlor då vi inte va hemma på tisdag.
Sitter iallafall och chattar på facebook ;)
Bild ifrån spanien :))

godnatt

Nu sitter jag i sängen & ska strax lägga mig.
Träningen var jätte roligt :D
Imorgon är det ridning, dressyr blir det väl..
Missade förra veckan då det var hoppning.
Men nu ska jag lägga mig, haft en bra dag? :))

åhhhh...!

Jag har typ värdens dåligaste uppdatering!!!
Men det är såhär att jag har varit i spanien :D
Så det kommer komma upp rättså många bilder dagarna fram över.
Dock inte så mycket idag då jag har träning senare.
Längtar jätte mycket till att få spela handboll då får jag testa mina nya skor.
Iallafall första skolan på en vecka var helt okej, gick jätte snabbt.
Ska ta & äta något och plugga så hörs vi senare!! :))
bild i repris..

Olle ♥


9

Dag 1- En bild på dig och en kort text om mig Dag 2- En bild på en dröm Dag 3- Bloggar du läser Dag 4- En bild på när du var liten Dag 5- Favorit plagg ur din gaderob Dag 6- FAvorit film Dag 7- En bild på din favoritsport Dag 8- Ett land du skulle vilja resa till Dag 9- NÅGOT DU SKULLE VILJA GÖRA INNAN DU DÖR Dag 10- En bild på dig just nu & en bild för 1-2 år sedan Något jag vill göra innan jag dör.. Typ vinna sm i handboll & ridning. Leva ett bra liv helt enkelt.

dagens blogg?

Vad tycker ni om att ha dagens blogg här??
måste gå syns sen!!

bilder ♥

Spanien förra året ♥
Skadevi cup 2011
Ridlägret 2010 ♥♥
Ridlägret 2010
ridlägret 2010
Jag & Xenius

fota vad?

Vad vill ni se bilder på?`
Innomhus eller utomhus?
Människor eller natur?
Vad som helst!! Som går att fota nu!
Kom med minst ett förslag och DU får en läkning imorgon eller iövermorgon :)
SAKNAR RIDLÄGRET 2011!!

Visste ni att?

Jag är både målvakt och ute spelare i handbollen? ;) & att vi tränar 3 gånger i veckan, 2 inne träningar och 1 ute träning. Sen har jag ju ridning en gång i veckan :)) TIPS OM VAD JAG SKA BLOGGA OM?

USA - 8

Dag 1- En bild på dig och en kort text om mig Dag 2- En bild på en dröm Dag 3- Bloggar du läser Dag 4- En bild på när du var liten Dag 5- Favorit plagg ur din gaderob Dag 6- FAvorit film Dag 7- En bild på din favoritsport Dag 8- ETT LAND DU SKULLE VILJA RESA TILL Dag 9- Något du skulle vilja göra innan du dör Dag 10- En bild på dig just nu & en bild för 1-2 år sedan Skulle såklart vilja åka till USA! Skulle också vilja åka till Thailand. (tidinställt)

Bara för att..

Tror ni att iphone 5 kommer se ut såhär??
Själv tycker jag iphone 4 & 4s är snyggare!

7

Dag 1- En bild på dig och en kort text om mig Dag 2- En bild på en dröm Dag 3- Bloggar du läser Dag 4- En bild på när du var liten Dag 5- Favorit plagg ur din gaderob Dag 6- FAvorit film Dag 7- EN BILD PÅ DIN FAVORITSPORT Dag 8- Ett land du skulle vilja resa till Dag 9- Något du skulle vilja göra innan du dör Dag 10- En bild på dig just nu & en bild för 1-2 år sedan BILD?? Kan ej lägga ut från iPaden sorry!! Men det är såklart är det ridning och HANDBOLL <3

Gbg horse show?

Är det någon av mina läsare som ska på Göteborg horse show?? Själv ska jag ditt hela lördagen & söndagen. Kommer ju köpa något med vad?;) haha vill ha ett par whitaker byxor, ett par blåa eller röda. Var på Gbg horse show förra året på lördagen med mamma. I år åker jag med 2 kompisar :)) (tidinställt från ipaden)

6

Dag 1- En bild på dig och en kort text om mig Dag 2- En bild på en dröm Dag 3- Bloggar du läser Dag 4- En bild på när du var liten Dag 5- Favorit plagg ur din gaderob Dag 6- FAVORIT FILM Dag 7- En bild på din favoritsport Dag 8- Ett land du skulle vilja resa till Dag 9- Något du skulle vilja göra innan du dör Dag 10- En bild på dig just nu & en bild för 1-2 år sedan Hmm... Favorit film fins massor med bra filmer så kan inte säga EN men "en gång i phuket" som jag såg igår var väldigt bra!! (tidinställt med ipaden)

******** väska & nya inne skor ;)

Eftersom det tar en sån lång tid att ladda upp alla bilder så sticker jag ut med Sally (min hund) så länge.

"skyltar" är på g

DISSAR
  • Att jag längtar FÖR mycket till ridlägret i sommar.
  • Att det är skola efter lovet xd
  • Att det tar en så tid att ladda upp EN bild ..
  • Jag kommer inte på några mer dissar!!
Hissar
  • Det är lov, vem älskar inte det??
  • Min kamera, love love love
  • Vädret, solen skiner och snön håller på att smälta bort.
  • Min nya snygga ***** (bild kommer under dagen)
  • Snart kan jag börja använda mina converse

hjälp?

godmorgon har försökt komma på ett photoshops tips hela morgonen..
Men ville bara säga att jag inte kommer blogga på en vecka säger dock inte vad jag ska göra.. ;p
Det får ni veta när skolan är igång :))
Ska vara med en kompis idag & så ska snart göra mig i ordning och gå ut med min hund.
på bloggen idag så kommer det upp bilder på två nyinköpta saker och hiss & diss.

4

sorry har inte bloggat på några dar men nu fram över ska jag minst göra ett inlägg per dag!
Har vart på bio i dag såg en gång i phuket den var bra.
Efter var jag med kompisar & kollade på handboll.

Dag 1- En bild på dig och en kort text om mig
Dag 2- En bild på en dröm
Dag 3- Bloggar du läser
Dag 4- En bild på när du var liten
Dag 5- Favorit plagg ur din gaderob
Dag 6- Favorit film
Dag 7- En bild på din favoritsport
Dag 8- Ett land du skulle vilja resa till
Dag 9- Något du skulle vilja göra innan du dör
Dag 10- En bild på dig just nu & en bild för 1-2 år sedan
Dag 1- En bild på dig och en kort text om mig
Dag 2- En bild på en dröm
Dag 3- Bloggar du läser
Dag 4- En bild på när du var liten
Dag 5- Favorit plagg ur din gaderob
Dag 6- Favorit film
Dag 7- En bild på din favoritsport
Dag 8- Ett land du skulle vilja resa till
Dag 9- Något du skulle vilja göra innan du dör
Dag 10- En bild på dig just nu & en bild för 1-2 år sedan
Har massor med bilder från när jag var liten.. Men här kommer en jag gillar :))
hihi sötaaa olle ♥

dag 3

Dag 1- En bild på dig och en kort text om mig
Dag 2- En bild på en dröm
Dag 3- Bloggar du läser
Dag 4- En bild på när du var liten
Dag 5- Favorit plagg ur din gaderob
Dag 6- Favorit film
Dag 7- En bild på din favoritsport
Dag 8- Ett land du skulle vilja resa till
Dag 9- Något du skulle vilja göra innan du dör
Dag 10- En bild på dig just nu & en bild för 1-2 år sedan
Dag 1- En bild på dig och en kort text om mig
Dag 2- En bild på en dröm
Dag 3- Bloggar du läser
Dag 4- En bild på när du var liten
Dag 5- Favorit plagg ur din gaderob
Dag 6- Favorit film
Dag 7- En bild på din favoritsport
Dag 8- Ett land du skulle vilja resa till
Dag 9- Något du skulle vilja göra innan du dör
Dag 10- En bild på dig just nu & en bild för 1-2 år sedan
Läser många med här är några.
  • Ponnysanning.se
  • nellieberntsson.se
  • hamreryttarna.blogg.se
  • brabloggdesigner.blogg.se
  • tinkerbella.blogg.se
  • MASSA kompisars bloggar

snart lov

Som sagt terio idag, våran ridlärare red och vi pratade om saker.
Nog om det, ska bada imorgon med klassen sen är det lov!! :D
Skönt!
Bloggar mera i morgon hörs!

dag 2


Dag 1- En bild på dig och en kort text om mig
Dag 2- En bild på en dröm
Dag 3- Bloggar du läser
Dag 4- En bild på när du var liten
Dag 5- Favorit plagg ur din gaderob
Dag 6- Favorit film
Dag 7- En bild på din favoritsport
Dag 8- Ett land du skulle vilja resa till
Dag 9- Något du skulle vilja göra innan du dör
Dag 10- En bild på dig just nu & en bild för 1-2 år sedan
Dag 1- En bild på dig och en kort text om mig
Dag 2- En bild på en dröm
Dag 3- Bloggar du läser
Dag 4- En bild på när du var liten
Dag 5- Favorit plagg ur din gaderob
Dag 6- Favorit film
Dag 7- En bild på din favoritsport
Dag 8- Ett land du skulle vilja resa till
Dag 9- Något du skulle vilja göra innan du dör
Dag 10- En bild på dig just nu & en bild för 1-2 år sedan
Det är att få en egen häst.. Men det är ju direkt ingen bild så ;)
Sitter i skolan just nu och slutar snart. Har terio så blir ingen ridning..
Men vi hörs senare!

kort inlägg

Hemma från träningen för typ en timma sen (?)
När jag kom hem så plockade jag upp väskan & städa mitt rum.
Haha, men ska snart logga ut och lägga mig tidigt.. Är jätte trött.

dag 1

Dag 1- En bild på dig och en kort text om mig
Dag 2- En bild på en dröm
Dag 3- Bloggar du läser
Dag 4- En bild på när du var liten
Dag 5- Favorit plagg ur din gaderob
Dag 6- Favorit film
Dag 7- En bild på din favoritsport
Dag 8- Ett land du skulle vilja resa till
Dag 9- Något du skulle vilja göra innan du dör
Dag 10- En bild på dig just nu & en bild för 1-2 år sedan
Dag 1- En bild på dig och en kort text om mig
Dag 2- En bild på en dröm
Dag 3- Bloggar du läser
Dag 4- En bild på när du var liten
Dag 5- Favorit plagg ur din gaderob
Dag 6- Favorit film
Dag 7- En bild på din favoritsport
Dag 8- Ett land du skulle vilja resa till
Dag 9- Något du skulle vilja göra innan du dör
Dag 10- En bild på dig just nu & en bild för 1-2 år sedan
Jag heter då Ella & är 11 år. Rider och spelar handboll, har ridit i 5-6 år.
I min blogg komemr ni få läsa om Foto, vardag och photoshop. Jag äger en canon eos 550d & kit objektiv + ett tamron 70-300mm. På fritiden då jag inte spelar hansdboll eller rider så är jag med kompisar eller fotar.
Är det något ni undrar eller vill ha tips i photoshop så lägg en fråga i frågelådan!

börjar med

Dag 1- En bild på dig och en kort text om mig

Dag 2- En bild på en dröm

Dag 3- Bloggar du läser

Dag 4- En bild på när du var liten

Dag 5- Favorit plagg ur din gaderob

Dag 6- Favorit film

Dag 7- En bild på din favoritsport

Dag 8- Ett land du skulle vilja resa till

Dag 9- Något du skulle vilja göra innan du dör

Dag 10- En bild på dig just nu & en bild för 1-2 år sedan

Dag ett kommer snart upp!

before i die

Tumblr_lyxo7iv4zx1rox3aao1_500_large
Before-i-die-by-me_188304068_largeAmazing-before-i-die-best-friends-bff-fit-favim.com-288657_large
Tumblr_lyuahgua631rntokao1_500_large
Tumblr_lyxjgjvh0i1qka6vxo1_500_large
6797219097_b1c337a1cd_large
6797217425_80cab8e7ef_large
6797216041_4d0c67bf78_large
Tumblr_lylcgiuw1g1rox3aao1_500_large
Tumblr_lyw11schrx1rojpgto1_500_large

ny jacka


Länk byte

Med den här söta tjejen hennes blogg hittar ni HÄR!!
Saknar dig! <3

skype

Nu har jag kommit hem från skolan, skönt!
Skypar med Emilia och Filippa nu.
Senare idag är det träning, tror jag ska gå.. Får se..
Vad vill ni lära er i photoshop???
Kom med förslag!!

Hehehe, men kommer hiss och diss sen, ha det bra

4

I denna videon kommer jag visa hur man får som en färg ram runt sina bilder.
Frågor? Svarar på alla seriösa frågor.

@bilen

Hej! Vad tycker ni om dom Photoshops tips som har kommit upp? Just nu sitter jag i bilen och är på väg till min mormor. Bloggare mera hemma sedan. :)

3

I denna videon komme jag visa hur man klipper ut i photoshop.
Frågor? Svarar på alla seriösa frågor.
Denna blev urdålig! Man ser ju knappt vad det står får ta och göra en ny snart.

2

I denna videon komer jag visa hur man gör sin egen pensel.
Frågor? Svarar på alla seriösa frågor.

gamla photoshopstips

Kommer upp lite gamla photoshops tips!


Hahaha, när jag ser den så skrattar jag bara!! ;)

bilder


rubrik saknas

Hej, har inte bloggat på ett tag men nu bloggar jag.
Igår hade jag Vf det gick ganska bra. Har inte så mycket mera att berätta om det passet.
Nu sitter jag och skypar med Emilia & Tove.
Har tränat idag ganska hårt, fys.
Har en match i morgon sen ska jag kanske gå på bio ;)
Nu ska jag fortsätta snacka så hörs vi imorgon kommer upp lite gammla photoshops tips senare!

stallet next ;)

Egentligen hinner jag inte blogga, men jag skyndar mig!
Ska åka till stallet om tio min.
Vetinte vad vi ska trro dressyr men ni får ha det bra. :)

Godmorgon

Har ridningen idag! Vi ska ha dressyr.. Men godmorgon har vaknat för 20 min sedan, ska ta på mig nu. Sen åker jag till skolan. Imorgon är det äntligen fredag :D Btw; några av mina läsare som ska på Göteborg horse show? Jag ska dit på lördag & söndag :) Men nu måste jag gå hörs efter skolan om jag hinner annars efter ridningen! Bloggar från min iPad (inte blogg.se appen funkar ej) så kan inte lägga ut någon bild :(

RSS 2.0