MIN KAMERA UTRÖSTNING

KAMERA

Canon eos 550d






OBJEKTIV


canon 18-35 mm (kitobjektiv)
Tamron 70-300 mm F/4-5.6 LD MACRO
TILLBEHÖR


-2 uv-filter
-ett stativ
-kamera väska
-puts duk


svar på kommentar

KommentarTid
Suzan om fråga på:
Handboll eller ridning ?

Vad menar du med det? :)
Menar du om jag gillar handboll eller ridning mer?
Kommentera så kan jag svara på det. :)

Har inte gjort någit inlägg idag men idag är min helt fria dag & då sitter jag inte bara hemma. Jag var med en kompis vi hade jätte roligt!
Men kommer KANSKE ett foto eller photoshops tips senare. (KANSKE OM MIN UTRÖSTNING)
Spanien 2011 ♥

fråga på

Fråga gärna saker i mina fråge låda!
'

Hej

Välkommen till min blogg och jag heter Ella och är 11 år.
Imin blogg kommer ni få tips om foto och photoshop, ni kommer läsa om min vardag ibland.
Jag spelar handboll i Kärra hf och rider på clarebergs ridklubb. Jag har ridit i ca 6 år och spelat handboll 4 år.
Jag har en canon eos 550d men kitobjektivet och ett tamron 70-300 mm.
& jag älskar den!
Är det något speciellt ni vill lära er så kommentera så kommer det upp :)
/ella

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0